tirsdag 9. februar 2010

Nytt kjøkken....



Ja, sånn som på bildet ser kjøkkenet vårt ut idag. Det er liksom mamma og pappa sitt kjøkken det... Så nå planlegger vi nytt kjøkken, muligens fra IKEA... men det dukker jo opp så mange spørsmål.... skal benkeplaten være svart stein eller skal den være valnøtt, vitrineskap?, komfyr i hjørnet?, skap opp til taket vil jeg ha, osv osv osv.... Men vi er enige om at kjøkkene skal være hvitt :-) Er ikke værst bare det!

Forkjølelsen har kastet seg over meg, så jeg hangler godt om dagen... og i dag ble det kaldt igjen... ullsokkene er på!!

Ellers har jeg funnet frem strikketøyet igjen...

2 kommentarer:

  1. Hei !

    Gøy med nye "ansikter" her inne på bloggen, tror ikke jeg har vært innom deg før...
    Koselig at du vil være med i trekningen hos meg!

    Ha en fin uke!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  2. Du har en fin blogg!

    Award til deg på bloggen min....

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett