onsdag 10. februar 2010

Min første award...


Tusen takk Lenemora for en flott award og en morsom utfordring! Jeg lover å komme tilbake med 7 ting du ikke visste om meg ;-)

En ganske lett dag i dag, til tross for at jeg fortsatt er forkjølet.
Som medlem av velferdskomiteen laget jeg vaffelrører på jobb i dag.
Vaffeljernet ble hentet frem og hver enkelt kunne steike seg gode vaffler. Dette er et av fler tiltak for å få bedre miljø på arbeidsplassen. Tja... vi får se! Det synger som vanlig noen sure kommentarer... noen synes vaffler er for feitende, andre synes ikke det er riktig å bruke tid på vaffelsteiking, men det totalt flere av de blide og glade + de som ikke sier noen ting... og jeg synes vaffler er godt!



Salgstallene mine var også supre i dag, det gjør meg ekstra fornøyd :-)
I ettermiddag var huset fullt av unger, deilig når de holder på og godt når de sier natta... Middagen til i morgen er klar, skuldrene senkes og sofaen kaller.

Minstejenta har rotet i strikketøyet mitt, så der må det til en real opprydning og innkjøp av mer garn før jeg kan strikke flere kjøkkenkluter. De er utrolig gode å bruke, hadde ikke trodd det før jeg tok de i bruk! Og så er jeg stolt når jeg kan tenke på at de er hjemmestrikket... av meg!!!

So long!

3 kommentarer:

  1. Hei vennen!

    Enkelte mennesker blir aldri fornøyd, akkurat det kjenner jeg godt til.

    Jeg har ikke tatt mine kjøkkenkluter i bruk ennå, har noen tråder som må festet først. Legg ut noen bilder av dine da, slik at jeg får se hvordan de ser ut. Alltid greit med noen nye tips og ideer.

    Ha en fin kveld og god bedring!

    Klem

    SvarSlett
  2. Huff, tænk at nån ska være så surmaga da. E nu vel koseli å kunne kose sæ me vaffle på jobb innimellom. Nei, lokk øran førr di sure, dæm træng jo ikke å spise heller! ;o)
    Koseli å kunne følle litt me ka dokker styre me, føle liksom at dokker ikke e så langt unna når æ læs bloggen.
    Kos dæ masse og go bedring!
    -klæm-

    SvarSlett
  3. Hmm, nam vaffler! Tror jammen vi må lage det ikveld vi også fikk så fryktelig lyst på....

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett