fredag 19. februar 2010

Kame-kame-kame-kame-kameleon, alt det jeg viiiil, det kan jeg få ti-iii-il!

Tilbake fra en fantastisk teaterforestilling. Jungelboken på DNS.

Denne forestillingen var bare helt utrolig bra!! Det var artige kostymer, mye dans og kjent musikk og mye humor... Mamma, Erling på 7 og jeg storkoste oss hele forestillingen igjennom!!
Kamelonen var min favoritt, han hadde de beste slengkommentarene :-)

Ellers har jeg strikket ferdig en rosa kjøkkenklut, og er nesten ferdig med den i lilla.
Planene med putene har ikke fått liv enda. En ordre hos Stoff og Stil har det blitt, det betyr et skritt nærmere kjole til Marie....

I gangen og på vaskerommet er det nå et kaos. Vegger er revet og gulvet knuses!! Jippi!!
Men det blir jo bra til slutt!!

God helg!!

2 kommentarer:

  1. Vi gleder oss til vi skal se Jungelboken den 20. mars, for alle skryter jo så av stykket. Enkelte skal til og med se stykket to ganger, så vi har tydeligvis noe bra i vente.

    Ha en fin helg, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  2. God helg til deg og dine...
    nå er det jobb i morgen og kl 16 er
    det endelig helg!!!

    Ja jeg foreslår at dere kommer opp hit
    enda en gang!!! Lofoten er fantastisk!!!!

    Klem :-)

    SvarSlett