torsdag 11. februar 2010

Mine hobbyideer og ferdige kjøkkenkluter....


Dette er mine ferdige kjøkkenkluter som allerede er tatt i bruk. Fint hjertemønster.
Jeg er ingen superstrikker, men mønsteret gikk greit etterhvert.. man må konsentrere seg litt.

Ny farger til nye kluter. Jeg er veldig glad i farger. Lilla fordi jeg har blitt så glad i lilla denne vinteren og lys rosa fordi den ropte VÅR til meg.. så den fargen er valgt som en hyllest til våren som forhåpentligvis snart kommer hit.


Jeg har lenge hatt noen ensfargede turkise, en lys og en mørkere, puter. Disse har vært stuet bort nå siden før jul. Jeg har gått litt lei de.. de er jo litt kjedelige. Men hva om jeg gjorde noe med en av de... jeg har kjøpt noen nydelige stykemerker hos Hilde Heimdal som jeg vurderer å stryke på. Har bare ikke bestemt meg for på hvilken enda. Syntes det kanskje ble tøffest på den mørkeste?? Jeg liker litt brytning. Hva tror dere? Turkis er gjennomgangsfargen i stuen vår.










Og så til slutt... Før jul fikk jeg et brunt julehjerte av min mor som det står GOD JUL på. Det har hengt fremme til nå med GOD JUL siden innover... kremt... men jeg vurderer å pynte det med et av strykemerkene. Får jeg det til tro? Jeg må jo også finne ut hvordan jeg skal gjøre det med disse strykemerkene i det hele tatt.

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselig at du stakk innom bloggen min! :)
    Alltid hyggelig med nye bekjentskaper! :)

    SvarSlett
  2. Førr nån fine kjøkkenkluta du har strekka, må bare skrik ut vest du har løst å sæll en 3-4 stk til ei som overhode ikke går overens me strekkepinnan! :o)
    Go hælg tel dæ og dine!
    -klæm-

    SvarSlett
  3. Skal si at du lager fine kluter, med skikkelig avansert mønster og greier!! Dette ligger nok langt over mitt nivå.

    Ha en fin helg!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så fine de dukene ble:)
    og flotte bilder av barna dine.. skjønne unger du har:)
    fortsatt fin morsdag til deg! klem

    SvarSlett