tirsdag 28. desember 2010

Jeg sitter her og gleder meg...

Min kjære kommer hjem i dag. Han har måttet jobbe i jula. I morgen blir det en ekstra julefeiring :-)
Pakkene ligger og venter på han under juletreet. Juletreet hogget vi bak garasjen i år, det ble jo fint?!



Når min kjære nå kommer hjem, og har fri i en mnd, da betyr det at vi kan fortsette med oppussingen.
Jeg er ganske utolmodig med å bli ferdig. Håper også at det blir nyttårssalg på de riktige møblene ;-)

Ellers er det bare å glede seg over vinteren. Se så vakkert det er.





2 kommentarer:

  1. Vakre bilder!!

    Skjønner godt at du gleder deg til Mr T kommer hjem, må være litt stusselig når han er borte i julen.

    Ha en fin julefeiring og romjulstid!

    Klem

    SvarSlett
  2. Blir nok godt å få gubben hjæm ja, skjønne ikke korsn du håll ut at han e borte så længe i gangen. Fint juletre dokker har funne bak garasjn, vårres tre e ikke bloggbart i d hele tatt. Styggeste treet ever, d værste e at mamsn & co klarte å kjøpe tvillingbrorn...hehe...blir nok sjølhøgga tre tel næste år ja.
    Tusn takk før kjæmpefint og koseli julekort!
    I mårra ska vi å prøve skøytn førr første gang i år, e en litn kar som glær sæ masse.
    Kos dokker ræstn av jula og hils han Tronnegutt!
    -klæm-

    SvarSlett